Arka Plan
Anasayfa » Eğitimler » 3Ds Max Mimari Kursu

3Ds Max Kursu Eğitim Programı

3Ds Max kursu ile 3B modelleme sanatında profesyonelleşin. 3ds Max Eğitimi ile 3B bilgisayar grafik dünyasını keşfedin ve kariyeriniz için yeni fırsatlar yakalayın. Vektörel Bilişim Ankara 3ds Max Kursu ile hayal ettiğiniz dünyayı sanal ortamda gerçeğe dönüştürün. 3DS Max ile profesyonel 3D tasarımlar, fotogerçekçi görüntüler ve 3D animasyonlar oluşturun..

Uygulamalı Eğitim
(472 yorum)
100 Saat + Etüt
Ders Video Kaydı
Uzman Eğitmen
MEB Onaylı 3Ds Max Sertifikası
3Ds Max Mimari
Ücretsiz Eğitim Tekrarı Garantisi
Eğitim Garantisi
Ders Video Kaydı
Yetkili Eğitmen
MEB Sertifika
Tam Öğrenme Modeli
Bilgi İstek Formu

CaptchaImg

Eğitim Hakkında Müfredat Eğitim Takvimi Öğrenci Görüşleri Öğrenci Çalışmaları SSS Bilgi İstek Formu

3DS Max güçlü, derin ve çok yönlü bir programdır. Bu nedenle kullanım alanı oldukça geniştir. 3DSMAX ile mimari ve ürün görselleştirme, animasyon, görsel efektler, oyunlar, sanal dünyalar ve hareketli grafik çalışmaları yapmak mümkündür. 3Ds Max, video oyunları, film, tıbbi örneklemeler, mimari çizimler, animasyon, endüstriyel tasarım ve konsept sanatı dahil üç boyutlu şekil veya modellere ihtiyaç duyulan farklı alanlarda yaygın olarak kullanılan endüstri lideri bir 3D Modelleme yazılımıdır. Çok yönlülüğü ve kullanım kolaylığı ile tanınan 3Ds Max, lider bir dijital içerik oluşturma paketidir. 3Ds Max Kursu ile alanında kariyer yapmış eğitmenlerden uygulama becerilerinizi geliştirmeye yönelik harika bir 3ds Max Eğitimi alabilirsiniz. Bu kurs ile elde edeceğiniz bilgi ve beceriler ile bilgisayar destekli endüstriyel tasarımlar, oyun modelleri, hareketli görüntüler (animasyon) ve prodüksiyonunuzun yaratıcı ihtiyaçlarını karşılayacak tüm nesneleri tasarlayabileceksiniz.

Eğitim süresi en az 100 saattir. Eğitimlerimizde Tam Öğrenme Modeli uygulanmaktadır.

3Ds Max Kursuna, isteyen ve kaydını yaptıran herkes katılabilir. Diğer yandan 3Ds Max programının özellikle spesifik ihtiyaçlar için kullanıldığı göz önünde bulundurulmalıdır. Bu kurs temel olarak aşağıdaki kişi veya gruplar için daha önceliklidir:

  • Mimarlar, iç mimarlar ve mühendisler
  • Tasarımcılar
  • Oyun geliştiricileri
  • Film ve video içeriği üreten sanatçılar ve animatörler
  • Grafik tasarımındaki bilgi ve becerilerini 3B modelleme kullanarak geliştirmek isteyen öğrenciler, tasarımcılar, web geliştiricileri, üreticiler ve mimarlar
  • İmalat sektöründe çalışanlar
  • Reklâm ve sinema sektöründe çalışan animatörler

3Ds Max kursuna katılmak için temel bilgisayar kullanım becerisi gerekmektedir. Bunun yanında tasarım alanında temel okur yazarlık seviyesinde bilgi sahibi olmak öğrenme sürecinize katkı sağlayacaktır. Ayrıca orta düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmanız yabancı kaynaklardan veya resmi dokümantasyonlardan daha fazla faydalanmanızı sağlayabilir.

  • 3Ds Max ile 3B tasarımın temellerini öğreneceksiniz.
  • Çoklu modelleme araçlarıyla temel 3B grafik kavramları hakkında güçlü bir teorik bilgi elde edeceksiniz.
  • 3B çizimler yapabilecek ve nesneler oluşturabileceksiniz.
  • Mevcut 3B çizimler veya nesneler üzerinde ihtiyaçlarınıza göre düzenlemeler yapabileceksiniz.
  • 3B tasarımda becerilerinizi geliştirerek proje tabanlı modüller oluşturabileceksiniz.
  • Animasyonda ihtiyaç duyulan temel becerileri kazanacaksınız.
  • Masaüstü animasyonlar oluşturabileceksiniz.
  • Uygulama projeleriyle 3B grafik tasarımında tamamen gelişmiş beceriler kazanacaksınız.
  • 3ds max’te sağlıklı çizim yapabilmek için gerekli ayarların tanıtımı
  • Görünümler arasında geçiş, görünümleri değiştirmek ve arayüzü özelleştirmek
  • Görüntü kontrol işlemleri, kısayollar ve pratik bilgiler
  • Nesne oluşturma kriterleri, standart nesnelerin oluşturulması
  • Nesne seçim işlemleri, çoklu nesne seçim işlemleri, isme göre nesne seçim işlemleri, window/crossing özelliği, rengine göre seçim işlemleri, seçim grupları oluşturmak ve özelleştirmek, seçim hiyerarşisi mantığı, komut hiyerarşisi mantığını
  • Grup oluşturma, grup bozma, gruba ekleme, gruptan çıkarma ve grubu patlatma işlemleri
  • Snap ayarları ve kullanımı, açısal snap kullanımı ve ayarları
  • Katmanlar
  • Pivot noktasının değiştirilmesi ve uygulaması
  • Koordinat noktasının kullanımı ve değiştirilmesi
  • Align komutu ile nesnelerin hizalanması ve kullanım alanları
  • Temel transform işlemleri (move, rotate ve scale) ve Aynalama işlemleri
  • Timeline mantığı ve temel animasyon işlemleri, animasyonları düzenleme
  • Extented primatives objelerinin tanıtımı
  • Kopyalama işlemleri ve seçenekleri, array ile çoklu kopyalama işlemleri ve uygulamaları
  • Yol boyunca kopyalama işlemleri ve uygulamaları
  • Doors, Windows, Stairs, Wall, Foliage ve Rail panellerinin tanıtımı ve uygulamaları
  • Değiştiriciler listesi: bend, twist, taper, stretch, noise, wave, ripple, skew, slice, shell, cap holes, lattice, path deform, ffd komutları, chamfer, mesh smooth, turbo smoth, optimize, spherify, section, melt vb. komutların anlatımı ve bu komutlar ile uygulamalar yapılması
  • İki boyutlu nesnelerin çizimi ve özelliklerinin değiştirilmesi
  • Editable spline ile iki boyutlu objeler üzerinde düzenleme işlemleri
  • AutoCAD dosyalarının aktarımı ve düzenlenmesi
  • Editable spline modelleme teknikleri, extrude, bevel, bevel profile, sweep, lathe komutlarının anlatımı ve uygulamaların yapılması
  • Cross section ve surface komutları ve uygulamaları
  • Garment Maker ile kumaş örgü işlemleri, cloth ile kumaş animasyonları oluşturarak kumaş modellerinin tasarlanması ve uygulamaların yapılması
  • Editable Poly modelleme tekniğinin detaylı olarak anlatılması, tüm alt nesne modlarının açıklanması ve uygulamaların yapılması, yüzeylere id tanımlama işlemleri
  • Karakter modelleme teknikleri ve referans resim üzerinde karakter tasarımı
  • Loft modelleme tekniği ve uygulamaları
  • Boolean ve Pro-Boolean komutları ve uygulamaları
  • Scatter, shape merge ve terrain komutlarının anlatımı ve uygulamalarının yapılması
  • Morph komutu uygulaması
  • 3ds Max’te plugin kullanımı, en çok kullanılan pluginlerin anlatımı
  • Kemik ve iskelet sistemi oluşturma, skin işlemleri ve hiyerarşi oluşturma ve animasyon işlemleri ve uygulamaları
  • Motion Mixer kullanımı ve uygulamaları
  • Fiziksel animasyonlar, rüzgar ve atmosferik animasyonları
  • Parçacık sistemleri (Spray, super spray, particle system) kullanımı ve uygulamaları
  • Space warps ın parçacık sistemleri ile ilişkilendirilmesi, yağmur, kar, ateş, patlama gibi uygulamaların yapılması
  • Utilities bölümü araçları
  • Xform işlemleri
  • Standart kamera yerleşimi, yol boyunca standart kamera animasyonları, mekanlar içinde gezinme işlemleri ve uygulamaları
  • Standart kaplamaların hazırlanması, kaplama mantığı, malzeme farklılıkları, malzemelerin fiziksel özellikleri gibi temel malzeme bilgisinin anlatımı
  • Multi-Sub Object mantığının anlatımı
  • Farklı kaplama kanallarının kullanımı (texture mantığı, renk mantığı, yansıma, parlama, kabartma mantığı, opacity mantığı)
  • Uvw Map anlatımı ve uygulaması
  • Unwrap ile kaplama haritası oluşturma
  • Standart malzemeler ile farklı kaplamaların oluşturulması uygulamaları
  • Standart ışıkların kullanımı, ayarları, ışık çeşitleri, gölge işlemleri ve ayarları
  • Standart render motorunun ayarları ve general sekmesinin detaylı anlatımı ve render çıktı işlemleri (tek kare ve animasyon formatında), çözünürlük ayarları
  • Vray Render Mantığının anlatımı, vray render tercih edilme nedenleri
  • Vray malzemeler oluşturma, diffuse kanalı, yansıma kanalı, saydamlık kanalı, kabartma kanalı, displace mantığı, fur mantığı vb. özellikler yöntemi ile tüm malzemelerin oluşturulması
  • Işık yayan malzemeler oluşturma, override malzemeler oluşturma gibi farklı malzemeler kullanımı ve resource collector kullanımı
  • Vray Light, Vray Sun, Vray IES, Vray Mesh Light, Vray Hdri ile Vray Işıkları oluşturma ve ayarları, kullanım alanları ve uygulamaları
  • Vray Physical Camera özellikleri
  • Vray render ayarları, test ayarları, gelişmiş render ayarları
  • Fotogerçekçi render alma işlemleri için yapılması gereken son işlemler
  • Render sonrası post production işlemleri
  • PhotoShop programının çalışma mantığı
  • PhotoShop Çözünürlük işlemleri, kırpma ve kesim yöntemleri
  • Seçim işlemleri
  • PhotoShop rötuş araçlarının kullanımı
  • PhotoShop doku ve malzeme oluşturma, dokular üzerinde düzenleme yapma
  • PhotoShop layer mantığı, layer efektleri, yazı ve yazı efektleri
  • PhotoShop görüntü ayarlama işlemleri, renk ayarları, ışık ayarları
  • 3ds Max te alınan renderların farklı bir görselle kompozisyonu, sunum paftası oluşturma
  • PhotoShop’ta AutoCAD projelerini renklendirme ve boyama işlemleri
  • Camera Raw Filter kullanımı
  • PhotoShop çıktı işlemleri
  • Proje çalışması: İç mekan, dış mekan, ürün tasarımı, mekanik tasarım, mobilya tasarımı, animasyon gibi projeler olmak üzere günlük hayattaki uygulama alanlarına göre farklı uygulama projelerinin yapılması
Mart Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Salı-Perşembe-Cuma 18:30-21:30 12.03.2024
03.06.2024
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 30.03.2024
27.06.2024
Ön Kayıt
Pazartesi-Çarşamba-Cuma 18:30-21:30 18.03.2024
09.06.2024
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 09:30-13:30 16.03.2024
13.06.2024
Ön Kayıt
Nisan Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 09:30-13:30 20.04.2024
18.07.2024
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 20.04.2024
18.07.2024
Ön Kayıt
Mayıs Ayı Eğitim Takvimi
Ders Günleri Ders Saatleri Baş. Tarihi
Btş.Tarihi
Ön Kayıt
Pazartesi-Salı-Perşembe-Cuma 09:30-13:30 06.05.2024
18.06.2024
Ön Kayıt
Cumartesi-Pazar 14:00-18:00 18.05.2024
15.08.2024
Ön Kayıt
Elif Karakaya /
06.10.2020
Verilen eğitimden çok memnun kaldım.Meslektaşlarıma hep tavsiye ediyorum. Kaliteli ve eğlenceli bir eğitimdi. Teşekkürler.
Burcu Hançer /
10.08.2020
Aldığım eğitimden ve hocamızın ilgisinden çok memnunum iyiki tercih etmişim diyorum.
Aslı Gülşah Babür /
06.08.2020
3ds Max kursunda gördüğüm ilgi ve eğitimden çok memnun kaldım. Hem eğlenip hem öğrendiğiniz bir ortam mevcut. Eğer bir eğitim alınacak ise tek adres vektörel bilişim olmalı.
Neslihan Kızılkaya /
18.07.2020
AutoCAD Eğitimi benim için çok önemli,çünkü emeğimin boşa gitmesini asla istemem buna istinaden çok araştırma yaptım,birçok kursun tanıtım dersine katıldım,ancak bana hitap etmedi çok ucuza da yada hemen hemen aynı fiyat üzerinden kurslarda vardı emin olun iyi bir gözlemci olarak kesinlikle Vektörel Bilişim emeğinizin karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz aynı zamanda burada hoca önemli bir rol oynuyor ,diğer kurslarda sadece bilgi birikimi olduğu gibi aktarılıyor fakat burada bilgi birikimi Doğru ve öğrenciye göre özel ilgi ve alaka ile aktarılıyor,yani iş sektörüne kadar neler yapmanız gerektiği,nasıl bir yol izlemeniz gerektiği,hocanın enerjisi ve İdarenin ilgisi yerinde kesinlikle iyi ki geldim,çünkü burada farklı ,bambaşka bir sistem uygulanıyor.Derslerin Video ile kayıt altına alınıyor olması da ayrıca tercih etmemde etken ve ikinci ders ücretsiz :) gelemediğim zamanlarda hoca arıyor ve izin gününde dahi benim sırf konuları kaçırmamam için takviye ders ayarlanıyor.Kesinlikle çevremde herkese tavsiye edeceğim.Teşekkürler Vektörel Bilişim :) Meslek Hayatım Boyunca da aklımda olacaksınız.
Elif Cansel Gök /
29.02.2020
Eğitmenimizden çok memnunum.Kursumuz ve eğitmen hakkındaki fikirlerimi ve memnuniyetimi her fırsatta dile getiriyorum. Eğitmenimize ve kursumuza teşekkür ediyorum.
Asya Tengilimoglu /
27.02.2020
Vektörel bilişimi tercih ederek en doğru kararı verdiğimi düşünüyorum. Eğitim sistemi gerçekten kaliteli.
Talha Güngör /
20.02.2020
Ankaradaki kurslar arasında deneyimli temeli sağlam ve kaliteli öğretim ve elemanlarına sahip güzel bir kurstur.Güzel geçen bir eğitim sürecim oldu.
Muhammet Sağlam /
11.02.2020
Kurs beklentimi karşıladı dersler anlaşılır ve güzel geçiyor.

Mimarlık ofisleri, tasarım firmaları veya ilgili firmalar artık sadece 2 boyutlu çizimler değil 3 boyutlu gerçekçi görseller ve videolar talep etmektedirler. Bu yüzden 3Ds max eğitimini almalısınız.

Vray bir render motorudur. 3Ds Max programı içine eklenti şeklinde kurulabilir. 3Ds Max'te modelleme yaptıktan sonra VRay ile render ayarlarınızı yapıp çıktılarınızı alabilrisiniz.

Yaklaşan Eğitimler

3Ds Max Kursu
12
Mart
2024
Salı - Perşembe - Cuma
18:30 - 21:30
3Ds Max Kursu
30
Mart
2024
Cumartesi - Pazar
14:00 - 18:00
3Ds Max Kursu
18
Mart
2024
Pazartesi - Çarşamba - Cuma
18:30 - 21:30
3Ds Max Kursu
16
Mart
2024
Cumartesi - Pazar
09:30 - 13:30
Öğrenci Yorumları

vitrin Yorum AdSoyad
Elif Karakaya
06.10.2020
Verilen eğitimden çok memnun kaldım.Meslektaşlarıma hep tavsiye ediyorum. Kaliteli ve eğlenceli bir eğitimdi. Teşekkürler.